HPA C 400 - urządzenie do kontroli geometrii kół |
- Komunikacja pomiędzy głowicami w pełni bezprzewodowa
- Wysokiej klasy akumulatory głowic pomiarowych (Ni-Mh) pozwalające na pracę ciągłą przez ok. 8 h bez konieczności doładowywania
- Ładowanie akumulatorów automatyczne po odłożeniu głowic na mobilne stanowisko odkładcze
- Przewody awaryjnego zasilania w standardzie
- Rozbudowana wielomarkowa baza danych pojazdów (ponad 20 000 pojazdów w tym najnowsze modele marek europejskich i azjatyckich) oraz baza danych użytkownika
- Na każdej głowicy panel podglądu stanu pracy urządzenia, stanu naładowania baterii i komunikacji
- Przełączanie pomiędzy kolejnymi funkcjami możliwe bezpośrednio z panelu na głowicy bez podchodzenia do jednostki sterującej z komputerem PC
- Głowice pomiarowe wyposażone w poziomice elektroniczne
- Komputer klasy PC, drukarka kolorowa, monitor LCD, szafka mobilna na elementy systemu
- Wskazanie zakresu tolerancji wartości mierzonej za pomocą diod LED umieszczonych bezpośrednio na końcu ramienia głowicy. Doskonała widoczność z pozycji regulującego zarówno w kanale jak i na podnośniku.
- Profesjonalne oprogramowanie zawierające wszystkie niezbędne funkcje i prowadzące użytkownika krok po kroku poprzez procedurę pomiarową. Możliwość personalizacji kolejności pomiarów w zależności od upodobań użytkownika
- Jednoczesny podgląd parametrów zależnych na jednym ekranie
- Animacje ułatwiające dokonanie wymaganych regulacji (opcjonalnie)
- Możliwe dwa sposoby przeprowadzenia kompensacji:
a) przez podniesienie osi/kół
b) przez przetoczenie o 90 stopni
- W skład kompletnego urządzenia wchodzą:
- Szafka z monitorem LCD + drukarka kolorowa + PC, Windows
- Uchwyty kół 4szt
- Baza danych ponad 20 000 pojazdów
- Blokada hamulca + Blokada kierownicy
- Obrotnice
- Uchwyty czteropunktowe 10 19
- Przewody zasilania awaryjnego głowic
| 


|
CUSTOR G18 - urządzenie do kontroli geometrii kół |
- Komunikacja bezprzewodowa ZIGBEE (większy zasięg, mniejsze zużycie energii, szybsza transmisja danych)
- Kompensacja przez podniesienie osi lub przez przetoczenie
- System operacyjny Windows 7
- Baza danych na ponad 20000 pojazdów
- Prosty w obsłudze interface w języku polskim
- Animacje 3D z instrukcjami
- Opcja zamrożenia wyników na czas regulacji
- Dostosowanie wysokości głowic pomiarowych do pojazdu (funkcja spojler)
- Adaptacja do stanowiska pomiarowego
- Wskaźnik naładowania na każdej baterii
- Wyświetlacz LCD i klawiatura na każdej głowicy
- Funkcja pomiaru i regulacji parametrów tylko kół przednich
- Wyposażenie standardowe:
- 4 głowice pomiarowe wyposażone w 8 czujników
- 4 uchwyty 11-25
- Komputer PC z monitorem i drukarką
- 4 baterie litowo-jonowe
- 2 obrotnice mechaniczne
- Blokada kierownicy
- Blokada pedału hamulca
ATEST ITS do pracy na SKP i OSKP
| 

|
ST 9000 - tester diagnostyczny |
- Oferowane wersje testera:
- ST 9000 WORLD - wersja pełna zawierająca 3 walizki tj: jednostkę centralną, okablowanie do pojazdów europejskich oraz okablowanie do pojazdów azjatyckich
- ST 9000 EUROPE - wersja zawierająca 2 walizki tj: jednostkę centralną oraz okablowanie do pojazdów europejskich
- ST 9000 EOBD - wersja zawierająca jednostkę centralną z kablem EOBD
- Aktualizacja GRATIS przez rok od momentu zakupu (rocznie do 4 aktualizacji do ściągnięcia ze strony internetowej i samodzielnej instalacji)
- Nie ma konieczności przymusowego, płatnego aktualizowania testera - aktualizacja wyłącznie na życzenie użytkownika
- Zasilanie urządzenia realizowane jest poprzez złącze diagnostyczne
- Rozbudowane oprogramowanir posiada bogatą bazę danych z zakresu lokalizacji złącza diagnostycznego w samochodzie, sposobów podłączeń, oraz budowy podzespołów arakterystyk prądowo-napięciowych
- Odczyt i kasowanie kodów błędów, odczyt chwilowych parametrów pracy badanego systemu, oraz aktywacje i regulacje elementów wykonawczych
- Możliwość zapisania w pamięci testera przebiegu badania (lista odczytanych błędów, chwilowe parametry pracy)
- Po podłączeniu do komputera zewnętrznego wydruk protokołu z badania
- Testowane systemy: Elektronika silnika, Znaczniki kontrolne, ABS, Immobilizer, Air Bag, Automatyczna skrzynia biegów, Systemy komfortu, Systemy kontroli trakcji, EOBD, Magistrala CAN, Systemy elektrycznego hamulca postojowego
|
|
VTEQ TEST LINE 3000 - kompletna linia diagnostyczna do 3,5t |
Kompletna linia diagnostyczna składa się z:
- Stanowiska rolkowego Brake 3000
- Max nacisk: 3500 kg
- Średnica rolek: 206 mm
- Prędkość testu: 5,4 km/h
- Silniki: 2 x 4,6 kW
- Zakres wskazań: 0-6 kN
- Zasilanie: 3 x 400 V, 50/60 Hz
- Testera amortyzatorów
Eusa 3000
- Amplituda: 10 mm
- Częstotliwość: 25 Hz
- Max nacisk: 2 000 kg
- Silniki: 2 x 3 kW
- Specjalny kształt płyt zapewniający precyzyjne umieszczenie koła na płycie
- Płyty do wstępnej oceny zbieżności Slip 3000
- Wymiary: 1 020 x 460 x 80 mm
- Zakres: +/- 20 m/km
- Max nacisk: 3 500 kg
- Opcjonalnej przystawki do badania motocykli
|
LINIA POSIADA ATEST ITS I MOŻE PRACOWAC NA STACJACH KONTROLI POJAZDÓW |
 |
BASE 2700 - urządzenie do kontroli ustawienia świateł |
- Urządzenie wyposażone w luksometr analogowy
- Pomiar luminancji [candela] jak i natężenia oświetlenia [lux]
- Bazowanie względem pojazdu za pomocą wziernika szczelinowego
- Wysokość przyrządu (mm) 1720
- Szerokość przyrządu (mm) 610
- Masa przyrządu (kg) 30
|  |
Urządzenie do kontroli świateł PRO LUX L2DY - SKP |
- Urządzenie zgodne z wymaganiami dot. SKP oraz OSKP
- pomiar cyfrowy w kcd
- układ pomiarowy oparty o 3 fotodiody + płytkę elektroniczną
- bazowanie laserowe względem pojazdu
- centrowanie laserowe głowicy pomiarowej względem reflektora
- pokrętło do regulacji inklinacji (% pochylenia)
- cyfrowy wyświetlacz wartości światłości
|  |
 | |