Urządzenia diagnostyczne.

    1. Urządzenie do kontroli geometrii kół - HPA C 400
    2. Urządzenie do kontroli geometrii kół - Custor G18
    3. Tester diagnostyczny - Brain Bee ST 9000
    4. Linia diagnostyczna - VTEQ TEST LINIE 3000
    5. Urządzenie do kontroli ustawienia świateł - BASE 2700
    6. Urządzenie do kontroli świateł PRO LUX L2DY - SKP

HPA C 400 - urządzenie do kontroli geometrii kół


  • Komunikacja pomiędzy głowicami w pełni bezprzewodowa
  • Wysokiej klasy akumulatory głowic pomiarowych (Ni-Mh) pozwalające na pracę ciągłą przez ok. 8 h bez konieczności doładowywania
  • Ładowanie akumulatorów automatyczne po odłożeniu głowic na mobilne stanowisko odkładcze
  • Przewody awaryjnego zasilania w standardzie
  • Rozbudowana wielomarkowa baza danych pojazdów (ponad 20 000 pojazdów w tym najnowsze modele marek europejskich i azjatyckich) oraz baza danych użytkownika
  • Na każdej głowicy panel podglądu stanu pracy urządzenia, stanu naładowania baterii i komunikacji
  • Przełączanie pomiędzy kolejnymi funkcjami możliwe bezpośrednio z panelu na głowicy bez podchodzenia do jednostki sterującej z komputerem PC
  • Głowice pomiarowe wyposażone w poziomice elektroniczne
  • Komputer klasy PC, drukarka kolorowa, monitor LCD, szafka mobilna na elementy systemu
  • Wskazanie zakresu tolerancji wartości mierzonej za pomocą diod LED umieszczonych bezpośrednio na końcu ramienia głowicy. Doskonała widoczność z pozycji regulującego zarówno w kanale jak i na podnośniku.
  • Profesjonalne oprogramowanie zawierające wszystkie niezbędne funkcje i prowadzące użytkownika krok po kroku poprzez procedurę pomiarową. Możliwość personalizacji kolejności pomiarów w zależności od upodobań użytkownika
  • Jednoczesny podgląd parametrów zależnych na jednym ekranie
  • Animacje ułatwiające dokonanie wymaganych regulacji (opcjonalnie)

  • Możliwe dwa sposoby przeprowadzenia kompensacji:
    a) przez podniesienie osi/kół
    b) przez przetoczenie o 90 stopni

  • W skład kompletnego urządzenia wchodzą:
    - Szafka z monitorem LCD + drukarka kolorowa + PC, Windows
    - Uchwyty kół – 4szt
    - Baza danych ponad 20 000 pojazdów
    - Blokada hamulca + Blokada kierownicy
    - Obrotnice
    - Uchwyty czteropunktowe 10” – 19”
    - Przewody zasilania awaryjnego głowic





CUSTOR G18 - urządzenie do kontroli geometrii kół


  • Komunikacja bezprzewodowa ZIGBEE (większy zasięg, mniejsze zużycie energii, szybsza transmisja danych)
  • Kompensacja przez podniesienie osi lub przez przetoczenie
  • System operacyjny Windows 7
  • Baza danych na ponad 20000 pojazdów
  • Prosty w obsłudze interface w języku polskim
  • Animacje 3D z instrukcjami
  • Opcja zamrożenia wyników na czas regulacji
  • Dostosowanie wysokości głowic pomiarowych do pojazdu (funkcja „spojler”)
  • Adaptacja do stanowiska pomiarowego
  • Wskaźnik naładowania na każdej baterii
  • Wyświetlacz LCD i klawiatura na każdej głowicy
  • Funkcja pomiaru i regulacji parametrów tylko kół przednich

  • Wyposażenie standardowe:
    - 4 głowice pomiarowe wyposażone w 8 czujników
    - 4 uchwyty 11-25’’
    - Komputer PC z monitorem i drukarką
    - 4 baterie litowo-jonowe
    - 2 obrotnice mechaniczne
    - Blokada kierownicy
    - Blokada pedału hamulca
    ATEST ITS do pracy na SKP i OSKP



ST 9000 - tester diagnostyczny

  • Oferowane wersje testera:
    • ST 9000 WORLD - wersja pełna zawierająca 3 walizki tj: jednostkę centralną, okablowanie do pojazdów europejskich oraz okablowanie do pojazdów azjatyckich
    • ST 9000 EUROPE - wersja zawierająca 2 walizki tj: jednostkę centralną oraz okablowanie do pojazdów europejskich
    • ST 9000 EOBD - wersja zawierająca jednostkę centralną z kablem EOBD
  • Aktualizacja GRATIS przez rok od momentu zakupu (rocznie do 4 aktualizacji do ściągnięcia ze strony internetowej i samodzielnej instalacji)
  • Nie ma konieczności przymusowego, płatnego aktualizowania testera - aktualizacja wyłącznie na życzenie użytkownika
  • Zasilanie urządzenia realizowane jest poprzez złącze diagnostyczne
  • Rozbudowane oprogramowanir posiada bogatą bazę danych z zakresu lokalizacji złącza diagnostycznego w samochodzie, sposobów podłączeń, oraz budowy podzespołów arakterystyk prądowo-napięciowych
  • Odczyt i kasowanie kodów błędów, odczyt chwilowych parametrów pracy badanego systemu, oraz aktywacje i regulacje elementów wykonawczych
  • Możliwość zapisania w pamięci testera przebiegu badania (lista odczytanych błędów, chwilowe parametry pracy)
  • Po podłączeniu do komputera zewnętrznego wydruk protokołu z badania
  • Testowane systemy: Elektronika silnika, Znaczniki kontrolne, ABS, Immobilizer, Air Bag, Automatyczna skrzynia biegów, Systemy komfortu, Systemy kontroli trakcji, EOBD, Magistrala CAN, Systemy elektrycznego hamulca postojowego
      

VTEQ TEST LINE 3000 - kompletna linia diagnostyczna do 3,5t

    Kompletna linia diagnostyczna składa się z:
    • Stanowiska rolkowego Brake 3000

    • - Max nacisk: 3500 kg
      - Średnica rolek: 206 mm
      - Prędkość testu: 5,4 km/h
      - Silniki: 2 x 4,6 kW
      - Zakres wskazań: 0-6 kN
      - Zasilanie: 3 x 400 V, 50/60 Hz
    • Testera amortyzatorów
    • Eusa 3000
      - Amplituda: 10 mm
      - Częstotliwość: 25 Hz
      - Max nacisk: 2 000 kg
      - Silniki: 2 x 3 kW
      - Specjalny kształt płyt zapewniający precyzyjne umieszczenie koła na płycie
    • Płyty do wstępnej oceny zbieżności Slip 3000
      - Wymiary: 1 020 x 460 x 80 mm
      - Zakres: +/- 20 m/km
      - Max nacisk: 3 500 kg
    • Opcjonalnej przystawki do badania motocykli
LINIA POSIADA ATEST ITS I MOŻE PRACOWAC NA STACJACH KONTROLI POJAZDÓW
    

BASE 2700 - urządzenie do kontroli ustawienia świateł

  • Urządzenie wyposażone w luksometr analogowy
  • Pomiar luminancji [candela] jak i natężenia oświetlenia [lux]
  • Bazowanie względem pojazdu za pomocą wziernika szczelinowego
  • Wysokość przyrządu (mm) 1720
  • Szerokość przyrządu (mm) 610
  • Masa przyrządu (kg) 30

Urządzenie do kontroli świateł PRO LUX L2DY - SKP

  • Urządzenie zgodne z wymaganiami dot. SKP oraz OSKP
  • pomiar cyfrowy w kcd
  • układ pomiarowy oparty o 3 fotodiody + płytkę elektroniczną
  • bazowanie laserowe względem pojazdu
  • centrowanie laserowe głowicy pomiarowej względem reflektora
  • pokrętło do regulacji inklinacji (% pochylenia)
  • cyfrowy wyświetlacz wartości światłości